Супутні аудиторські послуги
Крім безпосередньо аудиту, наша команда пропонує для підприємств Львова та області супутні аудиторські послуги. Ми надаємо професійні незалежні висновки щодо питань, внесених Замовником.
Звертайтеся, якщо вас цікавить:
- тестування компетенцій фінансової служби,
- оцінка підприємницьких та податкових ризиків підприємства,
- розробка бізнес-плану, плану фінансування інвестицій.
Тестування персоналу набирає все більшої популярності серед підприємців. Цей інструмент дозволяє виявити недопрацювання в системі підбору кваліфікованих кадрів, мотивації персоналу, провівши аналіз стратегічних та тактичних цілей, мотивів та очікувань працівників.
Згідно запиту керівництва, тестування може охопити як весь персонал, так і окремих працівників.
Ми надаємо висновки та свої рекомендації щодо:
- відповідності професійних знань займаній посаді;
- пропозиції щодо ротацій персоналу;
- відповідності персоналу цілям підприємства;
- ініціації стимулів для персоналу в умовах нових цілей підприємства;
- обсягів необхідних ресурсів для зміни існуючої системи мотивації.
Оцінка підприємницьких ризиків: якщо у вас виникли труднощі чи питання щодо правильності процесу оцінювання ризиків, здійснюваного управлінським персоналом, ви завжди можете звернутися в компанію «Бізнес Партнери». У нас працюють лише висококваліфіковані спеціалісти, які проконсультують та допоможуть розробити програму заходів, спрямовану на зменшення ризиків.
Розробка бізнес-плану – ваша найкраща інвестиція в майбутній проект. Вдала його розробка може не лише заощадити певні кошти, але й надійно представити проект перед інвесторами.
Завдяки бізнес-плану ви отримуєте орієнтири для подальших кроків та вагомий чинник для одержання фінансової підтримки від потенційних інвесторів (іноземних зокрема).
Наша команда має успішний досвід розробки бізнес-планів з метою залучення фінансування, незалежно від сфери, в якій планується старт проекту. Існують критерії, яких ми дотримуємось безумовно:
- чітко визначаємо з Замовником мету: як правило, вона окреслюється проблемами, які даний бізнес-план покликаний вирішити;
- визначаємось з цільовою аудиторією: для кого призначений бізнес-план (внутрішнє використання, інвестори тощо);
- збираємо всю можливу інформацію, необхідну для написання бізнес-плану;
- обираємо структуру та приступаємо до написання.