Бізнес Партнери || Аудиторська компанія

Про порядок оформлення видаткових накладних

There are no translations available.

 

Оформлення видаткових накладних, які відносяться до категорії первинних документів здійснюється відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 р. №996-XIV  та Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженим наказом Мінфіну від 24.05.95 р. №88 (далі — Положення №88). Згідно з ст. 1 Закону №996, первинний документ — документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Первинні облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов’язкові реквізити:

1. назву документа (форми);

2. дату і місце складання;

3. назву підприємства, від імені якого складено документ,

4. зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;

5. посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції та правильність її оформлення;

6. особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

В шапці бланка видаткової накладної вказуються:

Номер і дата видаткової накладної (вимог до формування  номеру видаткової накладної нема, тож ми рекомендуємо дотримуватись цифрової  нумерації  видаткових накладних в порядку зростання );

відомості про постачальника такі як: назва підприємства, юридична адреса, розрахунковий рахунок, ІПН, номер свідоцтва, код ЄДРПОУ, телефон, адреса електронної пошти та інші

відомості про одержувача, платника, та умова продажу

Наступним кроком є заповнення таблиці товарів: порядковий номер, повна назва реалізованого товару, одиниця виміру, кількість, ціна без ПДВ, сума без ПДВ. В кінці таблиці вказується сума разом без ПДВ, ПДВ, сума разом з ПДВ.

Останнім кроком проставляються підписи осіб, які відвантажили та отримали товар.

Керівником підприємства, установи затверджується перелік осіб, 
які мають право підписувати первинні документи на  здійснення 
господарської операції, пов'язаної з відпуском (витрачанням)
грошових коштів і документів, товарно-матеріальних цінностей,
нематеріальних активів та  іншого майна.
Кількість осіб, які  мають право підписувати документи на здійснення
операцій  з  видачі  матеріальних цінностей, бланків суворої звітності,
повинно бути обмежено.

Повноваження  на здійснення господарської операції особи, яка в  інтересах  юридичної  особи  або  фізичної  особи  - підприємця одержує матеріальні  цінності підтверджуються відповідно до законодавства. Такі  повноваження  можуть  бути  підтверджені, зокрема, письмовим договором або довіреністю, виданою юридичною особою.

Відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження опрацьованих документів, регістрів та звітності протягом установленого терміну, але не менше трьох років, несе власник (власники) або уповноважений орган (посадова особа), який здійснює керівництво підприємством згідно із законодавством та установчими документами, ч. 3 ст. 8 Закону №996.

Приведемо наглядний приклад заповнення видаткової накладної

Накладна № 319 від 06 липня 2015 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Постачальник:

Товариство з обмеженою відповідальністю "РТ Компані"

П/р 2600801440636, у банку ПАТ "КРЕДОБАНК", м. Львів, МФО 325365,
80200, Львівська обл., Радехівський р-н., м.Радехів, вул. Стоянівська, будинок № 2А, тел.: 0969577423,
код за ЄДРПОУ 38446515, ІПН 384465113261, № свід. 200102350

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Покупець:

Товариство з обмеженою відповідальністю "РОТАКС"

 

Договір:

03/07/2015П від 03.07.2015р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Склад:

Основний склад (адреса місцезнаходження складу м.Радехів Стоянівська 6)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього на суму: Сорок чотири тисячі сімсот дванадцять гривень 00 копійок.

Місце складання документу м.Радехів вул..Стоянська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Від постачальника*

 

Отримав(ла)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бухгалтер Бочан Наталія Володимирівна

 

Цуприк Н.А. Зг.довіреності 003 від 03.07.2015 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З повагою

Директор, аудитор ТОВ АКФ Бізнес Партнери                            Наталія Цуприк

09.09.2015 р.

 
Ukrainian (UA)English (United Kingdom)Russian (CIS)

For the clients’ attention

Prev Next

Чи виникають ризики податкових донараху…

Згідно з п. 4 ст. 16 Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» використанням знака визнається: нанесення його на будь-який товар, для якого знак зареєстровано, упаковку, в...

10 Nov 2016

Щодо можливості здійснення оптової торгі…

            Відповідно до Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" внесено зміни до Закону України...

10 Nov 2016

Про порядок оформлення видаткових наклад…

  Оформлення видаткових накладних, які відносяться до категорії первинних документів здійснюється відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 р. №996-XIV  та Положення про документальне...

10 Nov 2016

Чи виникає ризик донарахування ПДВ на б…

У випадку, якщо Товариство використовує безкоштовну передачу  пакетів для пакування проданого товару покупцям та не відображає вартість пакету при продажі товару (в чеку клієнта) існує ймовірність спору з органами податкової...

10 Nov 2016

Резерв відпусток або як бути у 2016 році

Резерв відпусток або як бути  у 2016 році А чи потрібно нам створювати це забезпечення? Як відомо, за підсумками 2016 року (як і за 2015) податок на прибуток визначається шляхом коригування фінансового результату...

10 Nov 2016

Щодо обов’язковості застосування Підприє…

  З 1 липня 2015 року набрали чинності зміни до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі –Закон про РРО). Після набрання чинності вказаними...

07 Nov 2016

The new scheme of desk audit

With the aim of organizing the work of STS bodies on the desk audit of single tax payer tax declarations, i.e. natural entity-business operator, it was approved an approximate order...

25 Sep 2012

© 2012 Аудиторська консалтингова фірма "Бізнес Партнери"
Створення сайтів PBB-дизайн